Avflytt/inflytt

Du som är på väg att flytta ut från föreningen behöver tänka på följande:

  1. Gör flyttanmälan och beställ ev. eftersändning av post.
  2. Ändra hemförsäkring.
  3. Avsluta elavtal. (Elnätet ägs av E.ON).
  4. Överlämning av nycklar och aptusbrickor.
  5. Abonnemang TV-Flex ska avslutas hos Telenor kundtjänst på 020-222 222. Obs! TV-boxen inklusive kortet är kopplat till person och kan inte övertas utan måste skickas tillbaka till Telenor.
  6. Visa var källar- och matförråd finns och se till att de är låsta.
  7. Visa återvinningshuset
  8. Ge inloggningsuppgifter till tvättstugebokning.

Du som är på väg att flytta in till föreningen behöver tänka på följande:

  1. Gör flyttanmälan och beställ ev. eftersändning av post.
  2. Ändra hemförsäkring. (Föreningen har tecknat brf-tillägget som ingår i avgiften)
  3. Teckna elavtal. (Elnätet ägs av E.ON).
  4. Skicka följande information till styrelsen(at)brfbarsbroparken.se
    -Lägenhetsnummer och adress
    -Namn som ska stå på dörr och i port
    -Telefonnummer till porttelefonen
    -Vilka aptusbrickor som överlämnats, färg och nummer på brickan
  5. Abonnemang TV-Flex som föreningen har ska anmälas hos Telenor kundtjänst på 020-222 222. TV-boxen inklusive kortet är kopplat till person och kan inte övertas så ny måste skickas ut.
  6. Bredband via Ownit behöver inte ändras. Koppla in routern i uttaget.
  7. Byt lösenord till tvättstugebokning. Användarnamn är ditt lägenhetsnummer. (tresiffrigt)