Du som är på väg att flytta ut från föreningen behöver tänka på följande:
- Gör flyttanmälan och beställ ev. eftersändning av post.
- Ändra hemförsäkring.
- Avsluta elavtal. (Elnätet ägs av E.ON).
- Överlämning av nycklar och aptusbrickor.
- Abonnemang TV-Flex ska avslutas hos Telenor kundtjänst på 020-222 222. Obs! TV-boxen inklusive kortet är kopplat till person och kan inte övertas utan måste skickas tillbaka till Telenor.
- Visa var källar- och matförråd finns och se till att de är låsta.
- Visa återvinningshuset
- Ge inloggningsuppgifter till tvättstugebokning samt visa tvättstugorna.
Du som är på väg att flytta in till föreningen behöver tänka på följande:
- Gör flyttanmälan och beställ ev. eftersändning av post.
- Ändra hemförsäkring. (Föreningen har tecknat brf-tillägget som ingår i avgiften)
- Teckna elavtal. (Elnätet ägs av E.ON).
- Skicka följande information till styrelsen(at)brfbarsbroparken.se
-Lägenhetsnummer och adress
-Namn som ska stå på dörr och i port
-Telefonnummer till porttelefonen
-Vilka aptusbrickor som överlämnats, färg och nummer på brickan - Abonnemang TV-Flex som föreningen har ska anmälas hos Telenor kundtjänst på 020-222 222. TV-boxen inklusive kortet är kopplat till person och kan inte övertas så ny måste skickas ut.
- Bredband via Ownit. Kontakta Ownit och anmäl ditt namn samt koppla in routern/datorn i uttaget.
- Byt lösenord till tvättstugebokning. Användarnamn är ditt lägenhetsnummer. (tresiffrigt)